۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

زندگی را مزه کن!

احتمالا برای همه شما پیش آمده که پس از مزه چشی غذا های خوشمزه و عالی ایرانی ، دلتون بخواد تنوعی در خوردن ایجاد کنید و سایر غذاهای کشور های دیگه را هم امتحان کنید ، البته به این ایده شما تبریک می گویم و پیشنهاد من اینه که حتما از همین امروز تغییری در سفره غذایی خود بدهید و با مزه های دیگه هم آشنا بشید و اینکه وقتی یک روز توی سفره تون برنج یا نون نباشه بازم بدونین که غذاست !!(مخصوصا بابا ها و داداش ها با این موضوع رابطه مستقیمی دارند) .
امکان داره برای بار اول چون نوع و روش پختن ،دستتون نیامده خرابکاری بکنید اما کم کم حسابی حرفه ای میشید ،
حالا بعد از این همه حاشیه رفتن ،برم سر اصل موضوع ،سایت دستور غذاها که البته مربوط به شبکه خبر گذاری بی بی سی است ، یکی از سایت های خوبه که توی اون می تونید هزاران دستور غذا را بیابید و بپزید و نوش جان کنید ! خب امکان داره بگید ای بابا این سایت که انگیلیسی هست ، خب سایت مترجم گوگل را که خدا ازتون نگرفته که!، هر کلمه ای را که نمیدونید ، کپی کنید در مترجم و جواب بگیرید ، کارتون از کلمه گذشته و کل جمله را متوجه نمی شوید ؟ خب کل جمله را در کادر مترجم بریزید تا ترجمه کند ، البته ترجمه اش خوب نیست اما قابل فهمه !
یک دلیلی که باعث شده از میان این همه سایت خوشمزه غذا این را انتخاب کنم ، طیف وسیع اطلاعات و صحت داشتن دستور پخت هست و البته هنگامی که اسم یک غذای خاصی را برای پختن جستجو می کنید (مثلا پیتزا) غیر از لیست انواع پیتزا ها در ستون سمت راست انخاب هایی از جمله دسته بندی بر اساس زمان پخت ، دسته بندی بر اساس میزان سختی ، دسته بندی بر اساس میزان کالری (گزینه ای خیلی خوب برای چاق ها و لاغر ها) و ........ را قرار می دهد که باعث میشه از میان دریای دستورهای پخت ، به گزینه مورد علاقه خود به راحتی دست یابید.

خب اینم از پست این هفته ! می دونم کل نوشته های وبلاگ هیچ ربطی به هم نداره !! اما خوب مزه اش به همینه دیگه :)) 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خب دخترجان اینهمه زحمت می کشی این مطالب را می گذاری خب یک لطفی کن دستور اون کیک خوشمزه ات را هم بده :))

رعنا اردکانیان گفت...

چشم! وقت کنم دستور پخت چندتا کیک را هم می گذارم